Assalamualaikum XD , Heee . Da tenguk kan ? So jangan lupa follow okeh :))

Friday 25 February 2011

Kerenah tentang aku kud :D

Assalamualaikum dan selamat sejahtera . Aku na story ckit jea pasal aku , mlas na cerita banyak banyak . Name aku Nur Adibah Binti Abd Razak . Number IC aq 941220-01-**** dan korang mesti da tahu birthday aku bler kan kan . Sebelum stay dekad Batu Pahat , aq tinggal dekad Skudai JB . Sebenanya aku ta suke pindah Batu Pahat sebab dekad sini ta best pun , ta ad papew . So , aku tepakse lha ikut pindah sebap my dad dpat pindah kerja dekad cini . Time 1st masuk sekolah dekad cini , punye segan lha siudd aku kan . Na tahu knp ? HAHA , dulu time sekolah dekad JB aku ta penah pakai tudung taw , dengan selambe aq masok skola ari petame pindah sekolah dekad sini dengan ta pakai tudung , dorang tengok aku pelik jea . HAHA , time uwh hanye Allah jea tahu betape malu nye aku time uwh ! HAHA :D Aku pun buad ta tahu jea , pas uwh aku kene kacaw dengan budak laki , aku tahu lha aku baru masok tp dorang boleh kacaw aq sampai ' NANGES ' gembeng nye lha kan aku time uwh ? HAHA , tapi da lame2 kelamaan , aku da okeyh da pun dan dpat biase kan diri . Aku ta kesah korang na ketawa kan aku ke apa , itu pengalman yang ta akan dapat ku lupe kan :D . 



No comments:

Post a Comment