Assalamualaikum XD , Heee . Da tenguk kan ? So jangan lupa follow okeh :))

Tuesday 17 May 2011

yeah ! I like Hazama AF 9 ,

Yeah ! Da mula na menggila , HAHA . Gila suka aku bila dapat tahu Hazama masuk AF9 . Memang KAW TIM lha ! HAHA . Bia lha dorang na jeles kea kan . Aku peduli apa kalau orang cakap Hazama ni pernah buad konsert ke apa , jeles ta memasal da kenapa dyer masuk AF9 ? HAHA . I like you lha ! Da lha hensem , suare best , muka dyer macam budak kecik , chumil gila . HAHA , sentiasa sokong lha , tapi aku ta penah pun undi , aku janji akan undi time dyer dapat masuk final nanti lha , HAHA . Aku geram sangat sangat Hazama ta dapat IMMUNITI , buleh pulak si Fina yang dapat ! Ta adil kud bagi aku sebab dyer dapat . Tapi apa apa pun sentiase support Hazama n mesti dapat masuk final punye ! KAW TIM ! HAZAMA <3
  


                                                                        






                         


    

4 comments: